dilluns, 29 de novembre de 2010

Crònica Rodem 28/11/2010

Ahir al matí vam fer l'última sortida d'aquest any del Rodem fins que no torni el bon temps. Al final vam anul-lar la sortida prevista per l'Alt Empordà, les previsions de mal temps, el fred i el dia de les eleccions ens van fer canviar els plans.
Així doncs vam acordar fer una sortida més a prop, per al Serrat de la Mussara i el Molí de Calders. El punt de trobada, la gasolinera de la carretera Matadepera, la Q8, a les 7:30, on ens vam juntar 10 bikers del Centre.
El dia va començar amb bastant de fred, i fins a mig matí no vem poder entrar en calor, ja que a més, la primera meitat de la sortida era en baixada, sortint de prop del Coll d'Estenalles.
 Esmorzant a l'hermita

Una molt bona sortida i prop de casa, que ens va permetre arrivar a dinar a casa amb 45 km més a les cames i uns 1000 metres de desnivell positiu.
Ara ja acomiadar la temporada, a partir del març/abril del 2011 reprendrem el cicle del Rodem amb més i millors sortides, i esperem que aquest petit grup que s'ha anat creant al llarg dels quilòmetres rodats junts pugui seguir creixent.
Fins la propera, salut!

1. ostia tu, quin blog-admin més eficient que tenim. Podem estar contents tots els rodadors ! :D

2. Molt be el blog,i la feina feta durant tot l'any en l'organitzacio de les sortides. Bones festes i a prepar-ne de noves